close 4

فروشگاه جی جی گیفت

گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید
icon

گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید


چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
| 1420
امروز می خواهیم روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان اپل ، گیفت کارت رایگان آیتونز ، گیفت کارت رایگان گوگل پلی ، گیفت کارت رایگان آمازون ، گیفت کارت استیم رایگان ، گیفت کارت مجانی پلی استیشن ، اپل ایدی رایگان و … رو آموزش دهیم . این که گیفت کارت رایگان چیست و چطوری می توانید گیفت کارت رایگان به دست بیاورید .

سوالات زیادی در این زمینه پرسیده می شود که : گیفت کارت چیست ؟ گیفت کارت رایگان از کجا بگیریم ؟ چطور گیفت کارت رایگان دریافت کنیم ؟ راه های گیفت کارت رایگان چگونه هست ؟ آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گیفت کارت رایگان گوگل پلی رو قرار بدید ؟ آموزش دریافت گیفت کارت رایگان رو بذارید ؟ آموزش دریافت گیفت کارت مجانی آیتونز و آمازون کجاست ؟ دانلود برنامه گیفت کارت رایگان و جم رایگان  دارید ؟ گیفت کارت رایگان گوگل پلی , اندروید برنامه خاصی داره ؟ برنامه اپ بونتی AppBounty 1.6.1 دریافت گیفت کارت رایگان اندروید چطور کار می کنه ؟ قضیه دریافت رایگان گیفت کارت با تماشای ویدئو چیه ؟ گیفت کارت رایگان آیتونز(itunes) هم توضیحش بدین ؟ ۷ راه برای به دست آوردن اعتبار رایگان گوگل پلی  رو توضیح بدین ؟ آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل رو قرار بدین ؟ ترفندی تضمینی برای دریافت گیفت کارت رایگان قرار بدید ؟آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان  و کلی از سوالات بسیار دیگه که کاربران هر روزه برای به دست آوردن گیفت کارت رایگان می پرسند و در صورتی که قصد خرید گیفت کارت قانونی ، اورجینال و سالم دارید به سایت جی جی گیفت مراجعه کنید . سعی کردیم با جمع آوری بهترین مطالب در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنیم بتوانید گیفت کارت رایگان هدیه به دست آوردید .
بهترین روش دریافت گیفت کارت رایگان از فروشگاه جی جی گیفت

برای اینکه شما بتوانید از فروشگاه آنلاین  جی جی گیفت، گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید روش های زیادی ایجاد شده است . در لیست زیر روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان در فروشگاه خودمان را آموزش داده ایم :

    روش اول : با وارد شدن به صفحه گیفت کارت رایگان در فروشگاه giftcardbaz.com می توانید در باکس مربوطه ایمیل خود را وارد کرده و به طور کاملا رندم و شانسی روزانه به ده نفر یک گیفت کارت ۵ دلاری ( آیتونز ، گوگل پلی ، پلی استیشن و آمازون ) داده می شود . این روش ساده ترین روش ممکن برای بدست آوردن گیفت کارت رایگان می باشد . ( در حال حاضر این روش به علت حجم ایمیل های بسیار زیاد داده شده غیر فعال شده و به زودی دوباره فعال می گردد .)
    روش دوم : با هر خرید گیفت کارت که از فروشگاه جی جی گیفت انجام می دهید امتیاز خاصی به شما تعلق می گیرد . این امتیاز ها در قرعه کشی های دوره ای ، قرعه کشی های هفتگی و قرعه کشی های ماهانه به شما در برنده شدن گیفت های رایگان داده شده و افزایش شانس برنده شدن شما کمک خواهد کرد .
    روش سوم : به صورت فصلی در رویداد های خاصی مثل روز پدر ، روز مادر ، ولنتاین و … بازی هایی توسط گروه ما ایجاد می شود که شما می توانید با شرکت در این بازی ها به کسب گیفت کارت مجانی بپردازید .

تا اینجا سعی کردین یکی از ساده ترین روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان رو به شما دوستان عزیز که از خود فروشگاه ما هست آموزش دهیم . در ادامه به ارائه روش ها ، آموزش ها و سوالات بیشتری درباره بدست آوردن گیفت کارت رایگان می پردازیم . با ما همراه باشید ، وبلاگ جی جی گیفت مطلب جامع و کاملی را در این باره ارائه داده است . سعی کرده ایم با گردآوردی مطالب از سراسر وب به صورت ماهانه این مطلب رو آپدیت کنیم . شما هم برنامه و راه های جدید پیدا کردید در قسمت نظرات با ما در تماس باشید .

نکته بسیار مهم : لطفا مواظب باشید ! برنامه های مخرب زیادی تحت عنوان گیفت کارت رایگان ، هک گیفت کارت ، گیفت کارت مجانی وجود دارد که به سیستم شما آسیب زده یا اطلاعات شما را می دزدند . لطفا از آنتی ویروس اورجینال استفاده کنید و هین طور از هر برنامه ای استفاده نکنید و به طور کامل اپلیکیشن گیفت کارت را کامل چک کنید .

 
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
سعید
1401/10/11 11:22

سلام اسامی برندگان قرعه کشی کی اعلام میشه ؟